Dragi colegi,

Nu știu pe unde ați fost aseară, poate v-ați culcat devreme, însă, pe la ora 22.00, Guvernul României a făcut primul pas și și-a eliberat hoții. Și eu eram în pijamale, dar mi-a sărit în ochi Breaking News-ul de la Digi24. Mi-am luat cheile, m-am urcat într-un taxi și am strigat după PSD-iști care, de frică, s-au baricadat în Palatul Victoria. Deși, în Piața Unirii, soseau mașinile continuu, deși am făcut live-uri pe Facebook și am comentat pe unde am văzut, nu am fost suficienți.

1000 de oameni pentru un oraș ca Iași?

Am venit din Galați să învăț aici, la Iași. M-am îndrăgostit de oraș și el m-a acceptat foarte repede. Nu regret! Însă mi-ar plăcea foarte mult să văd mai multă solidaritate. Brașovul, care are o populație mult mai mică decât a Iașului, a avut o cifră mult mai mare la protestele de aseară. Ș-apoi atmosfera de acolo, de lângă statuia lui Alexandru Ion Cuza te încărcă cu putere, simți cum te ia cu fiori atunci când strigăm cu toții „Rușine, rușine să vă fie!”. Îi lăsăm să ne mărite țara, fără voia ei, cu elefanții?

Un oraș plin de studenți. Hai, vă rog eu, nu stați în cămine. O fi cald, o fi frumos, dar ce se întâmplă acum în țară e chiar periculos. E sesiune, știu, dar asta nu-i o scuză.

Colegi, ne vedem diseară la cea mai mare întâlnire?

Cu solidaritate,

un gălățean adoptat de Iași

P.S: Un video de aseară: aici.

20170201_003521

Un gând despre “Studenți, îi lăsăm să ne mărite țara cu elefanții?

Lasă un răspuns

