Unde bem ceai bun în Iași? Este  o întrebare pe care mi-am tot pus-o și pe care continui să mi-o adresez. Printre locurile frumoase, astăzi, vă fac cunoștință cu Utopia, o cafenea, de pe strada Lăpușneanu, ce oferă o atmosferă călduroasă și relaxantă. Pe timp de iarnă, pe acolo mișună un pisic care-ți fură privirea, ceaiul este cald, bun și servit așa cum trebuie. În fiecare sâmbătă seara întâlnești în drumul tău spre ceaiul roșu sau alb, pași de tango, căci acolo se „ciocnesc” două cluburi de tango din Iași. Am învățat câțiva pași, iar ceaiul roșu (Rooibos) m-a fermecat. Vă las în compania fotografiilor și, de asemenea, v-o prezint pe Silvia, o bună prietenă.

Pe data viitoare și cine știe, poate ne întâlnim la un ceai roșu în Utopia!

P.S.: Am ales ceaiul roșu, întrucât nu conține cofeină (aveam nevoie de un somn liniștit) și conține antioxidanți puternici. Are un gust fin și dulce, iar când te uiți în ceașcă pare că ai prins câteva secunde din apusul ce tocmai a trecut.  

Lasă un răspuns

